خانم اشتون به چه چيز خوشبين هستيد
مينا احدي مينا احدي

يادداشتهاي روزانه مينا احدي

خانم اشتون به چه چيز خوشبين هستيد٬ به  اعدام هاي بيشتر و جنايات وحشتناکتر؟ به چه چيز؟ 

کاترين اشتون  مسئول سياست خارجي اتحاديه اروپا بعد از نشست روز سه شنبه ۱۶ ماه ژوئيه در جمع خبرنگاران گفت: «من همیشه به طور محتاطانه ای خوشبین هستم. اما من این موضوع را هم به روشنی بیان می کنم که گرفتن پاسخی از سوی ایران، برای ما بسیار مهم است."

کاترين اشتون براي مردم ايران چهره هاي آشنا است. او کسي است که وقتي خامنه اي و احمدي نژاد از لباسش ايراد گرفتند٬ لباس پوشيده و نيمه اسلامي بر تن کرد و کم مانده بود چادر برسر کند٬ و او کسي است که همواره دنبال بهبود روابط حسنه با حکومت ترور و وحشت اسلامي بوده است. اين بار که روحاني لبخند بر لب٬ ميخواهد يکبار ديگر نگاهها را از اعدام و جنايت و  خونريزي به مذاکرات بي ثمر هسته اي معطوف کرده و حتي سر اين دولتهاي غربي و  اشتون را نيز شيره بمالد٬ آغوش اينها بر روي حکومت اسلامي باز است و ميخواهند بهر ترتيبي شده روابط حسنه  را برقرار کرده و بر اعدام و جنايت و اجازه ندادن به مادران و پدران براي عزاداري کردن و اشک ريختن و کشتار رهبران کارگري و گروگان گرفتن نان شب مردم٬ چشم ببندند و بگويند که " ايران قول داده پاي مذاکره هسته اي بيايد و ايران اعلام ميکند همه چيز صلح آميز است و پس همه چيز بر وفق مراد است و ميتوان حکومت اسلامي ايران را بيش از اين ياري رساند و به ادامه حياتش کمک کرد."

 بلندگوهاي اين سياست و رسانه هايشان همچون وال استريت ژورنال ميگويند: 

"حسن روحانی از زمان انتخابش به عنوان رئیس جمهور منتخب ایران در ماه ژوئن سیگنال‌های مثبتی به جامعه بین‌المللی ارسال کرده است..." از کدام سيگنال مثبت حرف ميزنيد٬ از وضعيت وخيم زندانها حرف ميزنيد و از اينکه زنداني را تا پاي مرگ شکنجه ميکنند و مانع دسترسي زنداني به دارو و درمان ميشوند٬ از حمله به زنان و توهين و بي حرمتي به مردان از زبان امام جمعه هاي بي ادب و فحاش اينها حرف ميزنيد٬ از قتل جوانان و اعدامهاي خياباني و دسته جمعي حرف ميزنيد از کدام سيگنال مثبت؟

آيا اين سيگنال را نمي بينيد که در بيست روز ۱۰۲ نفر اعدام شدند و روحاني لام تا کام نگفت. ظاهرا براي اينها جان افراد و جنايت و بي حرمتي و شکنجه و دست بريدن و چشم در آوردن مسائل فرعي است.

کميته بين المللي عليه اعدام ضمن محکوم کردن سکوت مطلق خانم اشتون در مورد موج جديد و وحشتناک اعدامها در ايران  از کاترين اشتون ميخواهد که  در مورد اين جنايات و آدمکشي و قتل عام از سوي حکومت اسلامي ايران فورا و رسما اظهار نظر کرده و اين جنايات را حداقل محکوم کند.

اين کمترين کاري است که خانم اشتون ميتواند بکند . طبعا مردم ايران اين سياست مماشات و همکاري با حکومت جنايتکار اسلامي و اين  رفتار لاقيدانه و سهل انگارانه را فراموش نخواهند کرد. 

مينا احدي – کميته بين المللي عليه اعدام

۱۷ ژوئيه ۲۰۱٣

Mina Ahadi

0049 (0) 1775692413

minnaahadi@gmail.com

minaahadi-iran.blogspot.co.uk

 

stopstonningnow.com

notonemoreexecution.org

ex-muslime.de

 

.






July 27th, 2013


  برداشت و بازنویسی درونمایه این تارنما در جاهای دیگر آزاد است. خواهشمندم، خاستگاه را یادآوری نمایید.
 
بیانات، پیامها و گزارشها